Тараз қаласының білім бөлімінің №23 орта мектебі мекеменің мемлекеттік аттестаттаудан өтуіне байланысты өзін-өзі бағалау қорытындылары » СШ №23
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімінің
"№23 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 42-56-06
Есепші бөлімі:
+7(7262) 42-56-06
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Тараз қаласының білім бөлімінің №23 орта мектебі мекеменің мемлекеттік аттестаттаудан өтуіне байланысты өзін-өзі бағалау қорытындылары
05
қыркүйек
2023

Тараз қаласының білім бөлімінің №23 орта мектебі мекеменің мемлекеттік аттестаттаудан өтуіне байланысты өзін-өзі бағалау қорытындылары


Әдістемелік ұсынымдар 

1-қосымша


«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімі №23 орта мектебі» коммуалдық мемлекеттік мекемесінің

өзін-өзі бағалау

ҚОРЫТЫНДЫСЫ


Тараз қаласы              10 ақпан 2023 жыл 



  1. Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы:


  1. Білім беру ұйымының аталуы, орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан мекен-жайы):

«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімі №23 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

080003, Қазақстан Республикасы, Жамбыл облысы, Тараз қаласы, А.Суханбаев көшесі №20. 


2) Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электронды пошта, web-сайт):

8 (72-62) 42-56-06, shool23@mail.kz, web-сайт: 23-taraz.mektebi.kz.


3) Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының ТАӘ және лауазымға тағайындау бұйрығы туралы деректер):

Мектеп директоры Есеев Саясат Керимбекович, Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің 01.09.2022 жылғы №98 бұйрығымен тағайындалған. 


4) Құқық беруші және құрылтайшы құжаттар: 

Заңды тұлға ретінде мемлекеттік қайта тіркеуден 03.02.2021 жылы өткен. Бизнес-сәйкестендіру номері: 970240003246

Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімі №23 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Жарғысы Жамбыл облысы әкімдігінің 07.02.2022 жылғы №21 қаулысымен бекітілген (Жамбыл облысының әділет департаментінде 01.03.2022 жылы тіркелген). 


5) Рұқсат етуші құжаттар: 

Білім беру қызметімен айналысуға берілген лицензия:  10.02.2021 жылы №KZ82LAA00022878  берілген (Лицензиар: «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету комитетінің Жамбыл облысының білім саласында сапаны қамтамасыз ету департаменті» мемлекеттік мекемесі).  

«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімі №23 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі мен  «JANUIA» ЖШС-гі арасында медициналық қызмет көрсету туралы  07.11.2022 жылы №6 келісім шарты жасалынған.

«JANUIA» ЖШС-не медициналық қызметке арналған лицензия  07.11.2017 жылы №17018950 берілген. 


2.Кадрлық құрамға талдау: 

1) тиістібейінбойыншажоғары (жоғарыоқуорнынанкейінгі) педагогикалық білімібарпедагогтертуралымәліметтернемесепедагогикалық қайтадаярлаудырастайтын құжат, оның ішіндебазалық біліміжоқ педагогтертуралымәліметтер:

2020-2021 оқу жылында мектеп алды даярлық сыныптарындағы педагогтар саны-3. Оның ішінде: 1-педагог  бейіні бойынша жоғары білімді, 2-педагог жоғары білімді (бастауыш сынып), мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу бойынша 2019, 2020 жылдары 72 сағаттық біліктілік арттыру курстарынан өткен.  

2021-2022 оқу жылында мектеп алды даярлық сыныптарындағы педагогтар саны-3. Оның ішінде: 1-педагог  бейіні бойынша жоғары білімді, 2-педагог жоғары білімді (бастауыш сынып), мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу бойынша 2019, 2020 жылдары 72 сағаттық біліктілік арттыру курстарынан өткен.  

2022-2023 оқу жылында мектеп алды даярлық сыныптарндағы педагогтар саны-2. Оның ішінде: 1-педагог  бейіні бойынша жоғары білімді, 1-педагог жоғары білімді (бастауыш сынып), мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу бойынша 2022 жылы 72 сағаттық біліктілік арттыру курстарынан өткен.  


2) мемлекеттікбілімберу ұйымыбасшыларының үшжылдабірретаттестаттаудан өткендігітуралымәліметтер:

2020-2021 оқу жылында директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарларына  С.К.Жанабаева, А.К.Джакипова, Г.Н.Курдюкова, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларына Ж.Е.Есеналиева, З.М.Кадырова  Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының 30.12.2020 жылғы  № 400-Ө   бұйрығымен «екінші» санатты басшының орынбасары біліктілік санаты берілді.  

2021-2022 оқу жылында мектеп директоры А.А.Рысбаеваға Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының 24.12.2021 жылғы №670-Ө бұйрығымен «екінші» санатты басшы біліктілік санаты берілді.

Ескерту: Мектеп директоры Есеев Саясат Керимбекович, Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің 01.09.2022 жылғы №98 бұйрығымен тағайындалған, мектеп директоры ретінде еңбек өтілі 6 ай.  


3) кеміндебесжылдабірретпедагогтердің біліктіліксанатының деңгейінарттыру/растаутуралымәліметтер:

         2020-2021 оқу жылында мектеп алды сыныптарда «бірінші» санатты – 1 педагог (берілген жылы: Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің 02.05.2017 ж. №418 бұйрығы), «екінші» санатты – 1 педагог (Тараз қаласы, №23 орта мектебінің 24.06.2019 ж. №85 бұйрығы) қызмет атқарды. 

         2021-2022 оқу жылында мектеп алды сыныптарда «бірінші» санатты – 1 педагог (берілген жылы: Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің 02.05.2017 ж. №418 бұйрығы), «екінші» санатты – 1 педагог (Тараз қаласы, №23 орта мектебінің 24.06.2019 ж. №85 бұйрығы) қызмет атқарды. 

         2022-2023 оқу жылында мектеп алды сыныптарда «екінші» санатты – 1 педагог (Тараз қаласы, №23 орта мектебінің 24.06.2019 ж. №85 бұйрығы) қызмет атқаруда. 

         Педагог Н.Құдайбергенованың «бірінші» біліктілік санатының мерзімі өтуіне байланысты 01.09.2022 жылдан бастап біліктілік санаты тоқтатылды.

Н.Құдайбергенова 13.04.2022 жылы «педагог-модератор» біліктілік санаты бойынша Ұлттық біліктілік тестілеуден өтіп шекті деңгейдегі 41 балл жинаған (қосымша тіркелді). 

2022-2023 оқу жылының басынан бері аттестаттау комиссиясы құжаттарды қабылдамауына байланысты қазіргі таңда біліктілік санатын алуға мүмкіндік болмай тұр. Аттестаттау комиссиясы құжаттарды қабылдаған уақытта Н.Құдайбергенованың құжаттары қайта ұсынылатын болады. 


4) кемінде үшжылдабірретбасшыкадрлардың, педагогтердің біліктілігінарттырутуралымәліметтер:

Мектеп директоры және   директордың 5 орынбасары және мектепалды даярлық сыныптарда жұмыс атқаратын 2 педагог соңғы үш жылда 100% біліктілікті арттыру курстарынан өткен («Өрлеу» БАҰО» АҚ, Педагогикалық шеберлік орталығы «НЗМ» БҰҰ және т.б.):

  • 2020-2021 оқу жылында директордың 3 орынбасары біліктілікті арттыру курстарынан өткен.
  • 2021-2022 оқу жылында мектеп директоры, директордың 1 орынбасары және 2 педагог  біліктілікті арттыру курстарынан өткен.
  • 2022-2023 оқу жылында директордың 1 орынбасары біліктілікті арттыру курстарынан өткен


3.Тәрбиеленушілерконтингенті: 

1) жасынабайланысты, оның ішіндеерекшебілімберу қажеттіліктерібартәрбиеленушілерконтингентітуралымәліметтер:


         2020-2021 оқу жылында мектеп алды 3 сыныпта 54 бала тәрбиеленді. Оның ішінде:  «5 жаста» - 22 бала, «6 жаста» - 32 бала.  

2021-2022 оқу жылында мектеп алды 3 сыныпта55 бала тәрбиеленді. Оның ішінде:   «5 жаста» - 44 бала, «6 жаста» - 11 бала.  

2022-2023 оқу жылында мектеп алды 2 сынып 39 бала тәрбиеленуде. Оның ішінде:   «5 жаста» - 25 бала, «6 жаста» - 14 бала.  

         Соңғы үш жылда мектеп алды сыныптардаерекшебілімберуді қажет ететін тәрбиеленушілер саны тіркелмеген. 


2) ерекшебілімберу қажеттіліктерібарбалалардыескереотырыпжастоптарының толықтығытуралымәліметтер:

2020-2021 оқу жылында мектеп алды сыныптардың орташа толықтығы – 18 баланы құрады.  

2021-2022 оқу жылында мектеп алды сыныптардың орташа толықтығы – 18,3 баланы құрады.  

2022-2023 оқу жылында мектеп алды сыныптардың орташа толықтығы – 19,5 баланы құрады.  


3) әртүрліжастоптарының болуытуралымәліметтер:

2020-2021 оқу жылында мектеп алды 3 сыныпта (5-6 жас) 54 бала тәрбиеленді. 

2021-2022 оқу жылында мектеп алды 3 сыныпта (5-6 жас) 55 бала тәрбиеленді. 

2022-2023 оқу жылында мектеп алды 2 сыныпта (5-6 жас) 39 бала тәрбиеленуде.   


4) білімалушылар (тәрбиеленушілер) контингентінің қозғалысытуралымәліметтер:

2020-2021 оқу жылында мектеп алды сыныптарға 54 бала қабылданды.  

2021-2022 оқу жылында мектеп алды сыныптарға 55 бала қабылданды, оқу жылының ішінде мекен-жайларының ауысуына байланысты 2 бала басқа мектепке ауысып, оқу жылын 53 бала аяқтады. 

2022-2023 оқу жылында мектеп алды сыныптарға 39 бала қабылданды, оқу жылының ішінде мекен-жайларының ауысуына байланысты 2 бала басқа мектепке ауысты, қазіргі таңда 37 бала тәрбиеленуде. 


5) білімберу ұйымдарындамемлекеттікбілімберутапсырысынорналастырутуралымәліметтер:

Мектеп алды сыныптар мемлекеттікбілімберутапсырысы негізінде қаржыландырылмайды, сынып жиынтығына сәйкес жергілікті бюджет есебінен қаржыландырылады. 


6) балалардың жасынескереотырып, жастоптарын қалыптастырукезіндеталаптардысақтау:

2020-2021 оқу жылында мектеп алды 3 сыныпта 54 бала тәрбиеленді. Оның ішінде:  «5 жаста» - 22 бала, «6 жаста» - 32 бала.  

2021-2022 оқу жылында мектеп алды 3 сыныпта 55 бала тәрбиеленді. Оның ішінде:  «5 жаста» - 44 бала, «6 жаста» - 11 бала.  

2022-2023 оқу жылында мектеп алды 2 сынып 39 бала тәрбиеленуде. Оның ішінде:   «5 жаста» - 25 бала, «6 жаста» - 14 бала.  


7) 1-сыныпқатәрбиеленушіні қабылдағанғадейінМДТО үлгілікоқубағдарламасынигерумерзімдерінсақтау:

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралыҚазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына, мемлекеттікжалпығаміндеттістандартының талаптарынажәнемектепкедейінгітәрбиеменоқытудың үлгілікоқужоспарынасәйкес балалардың физикалық және психикалық дамуының жас кезеңдерін ескере отырып, мектептегі мектепалды сыныптарға  5-6 жастағы балалар қамтылды, үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру мерзімі – 1 жылға жоспарланды.


4.Оқу-әдістемелік жұмыс: 

1) жұмысоқужоспарларымен ұйымдасқан қызметтің мектепкедейінгітәрбиеменоқытудың мемлекеттікжалпығаміндеттістандартының талаптарынажәнемектепкедейінгітәрбиеменоқытудың үлгілікоқужоспарынасәйкестігі:

Мектеп алды сыныптардағы үлгілік оқу жоспарлары "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына және аталған бұйрыққа енгізілген өзгерістер мен толықтырулар туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394 бұйрығына сәйкес әзірленді.  

2020-2021 оқу жылында мектепалды даярлық тобы (5 жастан бастап)   «Денсаулық» білім беру саласы бойынша-3. Дене шынықтыру- 2,5, қауіпсіз мінез-құлық негіздері-0,5, «Қатынас» білім беру саласы бойынша – 5, сөйлеуді дамыту-1, көркем әдебиет-1, сауат ашу негіздері-2, орыс тілі-1. «Таным» білім беру саласы бойынша – 2,5,  математика негіздері-1, құрастыру-0,5, жаратылыстану-1. «Шығармашылық» білім беру саласы бойынша-5, сурет салу-1, мүсіндеу-1, жапсыру-1, музыка-2. «Әлеумет» білім беру саласы бойынша-1,5,  өзін өзі тану-1, қоршаған ортамен танысу-0,5.   Ұйымдастырылған оқу қызметінің жалпы көлемі -17 сағат.  Вариативтік компонент-3,  жалпы-20 сағат. ҰОҚ ұзақтығы 25-30 минут.

2021-2022 оқу жылында мектепалды даярлық тобы (5 жастан бастап)   «Денсаулық» білім беру саласы бойынша-3. Дене шынықтыру- 2,5, қауіпсіз мінез-құлық негіздері-0,5, «Қатынас» білім беру саласы бойынша – 5, сөйлеуді дамыту-1, көркем әдебиет-1, сауат ашу негіздері-2, орыс тілі-1. «Таным» білім беру саласы бойынша – 2,5,  математика негіздері-1, құрастыру-0,5, жаратылыстану-1. «Шығармашылық» білім беру саласы бойынша-5, сурет салу-1, мүсіндеу-1, жапсыру-1, музыка-2. «Әлеумет» білім беру саласы бойынша-1,5,  өзін өзі тану-1, қоршаған ортамен танысу-0,5.   Ұйымдастырылған оқу қызметінің жалпы көлемі -17 сағат.  Вариативтік компонент-3,  жалпы-20 сағат. ҰОҚ ұзақтығы 25-30 минут.

            2022-2023 оқу жылында мектепалды сыныпқа арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (5 жастан бастап)

Ұйымдастырылғаніс-әрекет*/ Балалардың іс-әрекеті

Аптадағыөткізужиілігі

Аптадағынормативтікжүктеме

1

Денешынықтыру


3 сағат

Денешынықтыру**

күнсайын


2

Сөйлеудідамыту


2 сағат

Көркем әдебиет


2 сағат

Қарым-қатынас іс-әрекеті

күнсайын


Қазақтілі


2 сағат

Қазақтілі***

күнсайын


3

Сауаташунегіздері


3 сағат



Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет

күнсайын


4

Математика негіздері


3 сағат



Танымдықіс-әрекет, зерттеуіс-әрекеті

күнсайын


5

Қоршағанортаментаныстыру


2 сағат



Қарым-қатынасіс-әрекеті, танымдықіс-әрекет, зерттеуіс-әрекеті, еңбекіс-әрекеті

күнсайын



6

Сурет салу




1 сағат

Мүсіндеу

Жапсыру

Құрастыру

7

Шығармашылықіс-әрекет, бейнелеуіс-әрекеті

күнсайын


Музыка


2 сағат

Музыка****

күнсайын


8

Барлығы


20 сағат


2) мектепкедейінгітәрбиеменоқытудың үлгілікоқубағдарламасынажәнебілімберубағдарламаларына (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша) сәйкесбілімберу қызметінжүзегеасыру:


Ұйымдастырылған оқу қызметінің вариативтік бөлімі

Жылы 

Топ атаулары

Вариативтік бөлімінің атауы 

Вариативтік бөлімінің саны

Авторлары

2020-2021

МАД-А

1.«Логика»

1 сағат 


Н.Амирова            


2.«Көркем жазу»

1 сағат

С.Н. Жумабекова

А.А.Ойшыбаева

3.«Сиқырлы қаламсап»

1 сағат

С.В.Трофимова 

2020-2021

МАД-Ә

1.«Логика»

1 сағат 


Н.Амирова

2.«Көркем жазу»

1 сағат

С.Н. Жумабекова

А.А.Ойшыбаева

3.«Сиқырлы қаламсап»

1 сағат

С.В.Трофимова 

2020-2021

МАД-Б

1.«Логика»

1 сағат

Н.Амирова

2.«Художественное письмо»

1 сағат

С.Н. Жумабекова

А.А.Ойшыбаева

2021-2022

МАД-А

1.«Логика»

1 сағат 


Н.Амирова            


2.«Көркем жазу»

1 сағат

С.Н. Жумабекова

А.А.Ойшыбаева

3.«Сиқырлы қаламсап»

1 сағат

С.В.Трофимова 

2021-2022

МАД-Ә

1.«Логика»

1 сағат 


Н.Амирова

2.«Көркем жазу»

1 сағат

С.Н. Жумабекова

А.А.Ойшыбаева

3.«Сиқырлы қаламсап»

1 сағат

С.В.Трофимова 

2021-2022

МАД-Б

1.«Логика»

1 сағат

Н.Амирова

2.«Художественное письмо»

1 сағат

С.Н. Жумабекова

А.А.Ойшыбаева


          3)тәрбиеленушілердің оқужүктемесінің ең жоғарыкөлеміне қойылатынталаптардың сәйкестігіжәнесақталуы:

2020-2021, 2021-2022 оқу жылдарында мектепалды даярлық сыныптардағы білім беру процесі Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің «Білім берудегі барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға білім беру стандартын бекіту туралы» 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы «ҚР мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік жоспарын бекіту туралы» Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 5 мамырдағы №182 бұйрығы   және 2021-2022 оқу жылындағы әдістемелік нұсқау хатты басшылыққа ала отырып, ҚРБҒМ «Мектепке дейінгі ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары», 2018 жылдың 30 қазанындағы №595 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 12 мамырдағы № 195 бұйрығы, ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығын ҚР Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік жоспарын бекіту туралы 20.12.2012 жылғы №557 бұйрығына сүйене отырып, оқу жоспарын жасады.   Барлық жас топтарында Үлгілік оқу жоспарына сәйкес апталық оқу жүктемесінің көлемі сақталды. 

Мектепалды даярлық сыныбы (5 жастан бастап) – ұзақтығы 25-30 минуттан  - 17 сағат.

2022-2023 оқу жылында  мектепалды даярлық сыныптардағы білім беру процесі «Білім туралы» Қазақстан   Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы. «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрі 2021 жылғы 9 шілдедегі № ҚР ДСМ-59 бұйрығымен бекітілген    "Мектепке дейінгі ұйымдарға және сәбилер үйлеріне қойылатын санитариялық эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидалары. 

      Жұмыс оқу жоспары Қазақстан Республикасы  Оқу-ағарту министрінің  2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына  1-қосымша   талаптарына сай  құрылған  «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту үлгілік оқу жоспарының»  талаптарына сай құрылған  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың,  1-қосымша жаңа редакцияда - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 24.09.2020 ж. №412 бұйрығымен.    ҚР БҒМ 20.12.2012 ж. №557 бұйрығы ҚР Оқу-ағарту министрінің 09.09.2022 ж. №394  бұйрығымен. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің30.10.2018 ж. №595 бұйрығына «Ерте жастағы балаларда әлеуметтік дағдылар мен өзбетінше үйрету дағдыларын дамытатын бағдарлама» сүйене отырып, оқу жоспарын жасалды.   Барлық жас топтарында Үлгілік оқу жоспарына сәйкес апталық оқу жүктемесінің көлемі сақталды. 

Мектепалды даярлық  сыныбы (5 жастан бастап) – ұзақтығы 20-25 минуттан  - 20 сағат.


5. Оқу-материалдық активтер:

1) Ғимараттуралымәлімет (ғимараттипі, салынғанжылы, жобалық қуаты, ағымдағыжәнекүрделіжөндеу өткізуге қажеттілікжәнебасқалары):

Мектеп ғимаратты – типтік, 1967 жыл салынған. 

Сыйымдылығы 960 орын.  

Жер учаскесі -1,8427 га(тұрақты жер пайдалану құқығын беретін акт №0107433), жер учаскесінің кадастрлік нөмірі - 06:097:016:345:569:20.

Жылжымайтын мүлік объектісіне техникалық паспорт (Ф-2)   ҚР ӘМ «Жылжымайтын мүлік орталығы»   ШЖҚ РМК Жамбыл облыстық филиалымен берілген. 

Білім беру үдерісімен айналысатын құрылыстардың нақты мекен-жайы - Тараз қаласы, А.Суханбаев көшесі №20.

Оқу ғимаратты -2.

Шеберхана- 2 (ағаш, темір)

Спорт залы – 1, 

Мәжіліс залы – 120 орын 

Асхана-60 орын 

Спорт алаңшасы – 1 

Медициналық кабинет – 1 

Жалпы оқу кабинеттері – 32 

оның ішінде: мектеп алды сынып -2 


2007 жылы мектеп күрделі жөндеу жұмыстарынан өткен. 

Ағымдағы жөндеу жұмыстары жыл сайын жазғы демалыс кезеңінде жоспарға сәйкес тұрақты жүргізілуде. 


2) Жиһазжәнежабдықтармен қамтылутуралыақпарат:

2020-2021 оқу жылында мектепалды сыныптарға 2 кабинет бөлініп, төмендегі жабдықтармен жабдықталған.  

         Парта – 30 дана, орындықтар – 60 дана, тақта – 2 дана,  педагог үстелі – 2 дана, педагог орындығы – 2 дана, шкаф – 2 дана, сөре – 2 дана, кілем – 1 дана. 

2021-2022 оқу жылында мектепалды сыныптарға 2 кабинет бөлініп, төмендегі жабдықтармен жабдықталған.  

         Парта – 30 дана, орындықтар – 60 дана, тақта – 2 дана,  педагог үстелі – 2 дана, педагог орындығы – 2 дана, шкаф – 2 дана, сөре – 2 дана, кілем – 1 дана, ноутбук – 2 дана.  

2022-2023 оқу жылында  мектепалды сыныптарға 2 кабинет бөлініп, төмендегі жабдықтармен жабдықталған.  

         Парта – 30 дана, орындықтар – 60 дана, тақта – 2 дана,  педагог үстелі – 2 дана, педагог орындығы – 2 дана, шкаф – 2 дана, сөре – 2 дана, кілем – 2 дана, проектор, экран – 1 дана, ноутбук – 2 дана, планшет – 10 дана.  


6. Ақпараттық ресурстар және кітапханалық қор:

1) Оқу-әдістемеліккешендердің болуытуралымәліметтер:

Мектепалды даярлық сынып тәрбиеленушілеріне қатысты жұмыс оқу жоспарына сәйкес, оның ішінде оқыту тілдері бойынша оқудың толық кезеңіне арналған оқу және әдебиеттердің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер:

2020-2021 оқу жылында мектеп кітапханасының жалпы кітап қоры-22356 дана, көркем әдеби оқулықтар саны – 5261 дана, мектепалды даярлық сыныптарға арналған оқулықтар саны - 50 дана. Мектепалды даярлық сыныптарға арналған әдістемелік құралдар- 12 дана.  

2021-2022 оқу жылында мектеп кітапханасының жалпы кітап қоры-25355 дана, көркем әдеби оқулықтар саны – 5877 дана, мектепалды даярлық сыныптарға арналған оқулықтар саны - 60 дана. Мектепалды даярлық сыныптарға арналған әдістемелік құралдар- 12 дана.  

2022-2023 оқу жылында мектеп кітапханасының жалпы кітап қоры-27168 дана, көркем әдеби оқулықтар саны – 6100 дана, мектепалды даярлық сыныптарға арналған оқулықтар саны - 70 дана. Мектепалды даярлық сыныптарға арналған әдістемелік құралдар- 12 дана.  

Қосымша қорды балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес сыныптағы кітап бұрышы (ертегі кітаптар – 30 дана),  анықтамалықтар мен сөздіктер, әдістемелік оқулықтар мен нұсқаулар және мерзімді басылымдар құрайды.


7. Тәрбиеленушілердің білімдерін бағалау:

1) баланың дамумониторингін қамтамасызететінжәнеоның жекедамуынжоспарлаудың негізіболыптабылатынмектепжасынадейінгітәрбиеленушілердің оқытунәтижелерінің болуы:

Балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша бастапқы, аралық, қорытынды мониторингтер  жүргізілді.

Оқу жылы 

Бала саны

І деңгей (төменгі)

ІІ деңгей

(орта)

ІІІ деңгей

(жоғары)

2020-2021 оқу жылы 

1

Бастапқы  

54

72,2%

27,8%

-

2

Аралық 

54

46,2%

53,8%

-

3

Қорытынды 

54

-

68,5%

31,5%

2021-2022 оқу жылы

1

Бастапқы  

55

74,5%

25,5%

-

2

Аралық 

53

45,2%

47,1%

7,5%

3

Қорытынды 

53

-

64,1%

35,9%

2022-2023 оқу жылы

1

Бастапқы  

39

97,8%

5,2%

-

2

Аралық 

37

47,2%

52,8%

-

3

Қорытынды 






2020-2021 оқу жылында жүргізілген мониторинг қорытындысы бойынша балалардың дамуы І-деңгейдегі (төмен) балалар көрсеткіші 72,2%-дан0%-ға кеміді. ІІ-деңгейдегі (орта) балалар көрсеткіші 27,8%-дан 68,5%-ға артты. ІІІ-деңгейдегі (жоғары) балалар көрсеткіші 0%-дан 31,5%-ға артты. 

2021-2022 оқу жылында жүргілген мониторинг қорытындысы бойынша балалардың дамуы І-деңгейдегі (төмен) балалар көрсеткіші 74,5%-дан 0%-ға кеміді. ІІ-деңгейдегі (орта) балалар көрсеткіші 25,5%-дан 64,1%-ға артты. ІІІ-деңгейдегі (жоғары) балалар көрсеткіші 0%-дан 35,9%-ға артты. 

2022-2023 оқу жылында жүргілген мониторинг қорытындысы бойынша балалардың дамуы І-деңгейдегі (төмен) балалар көрсеткіші 97,8%, ІІ-деңгейдегі (орта) балалар көрсеткіші 5,2%, ІІІ-деңгейдегі (жоғары) балалар көрсеткіші 0% құрады.


  1. тәрбиеленушілердің дамумониторингінің (бастапқы) нәтижелерінің болуыжәнеталдауы:

Балалардың біліктері мен дағдылары дамуының бастапқы бақылау нәтижелері:





Топтың атауы

Бала саны

І деңгей (төменгі)

ІІ деңгей

(орта)

ІІІ деңгей

(жоғары)

2020-2021 оқу жылы 

1

МАД-А

20

20

-

-

2

МАД-Ә

18

18

-

-

3

МАД-Б

16

1

15

-


Барлығы

54

39

15

-


%

(үлесі)

72,2%

27,8%

-

2021-2022 оқу жылы

1

МАД-А

20

20

-

-

2

МАД-Ә

20

20

-

-

3

МАД-Б

15

1

14

-


Барлығы

55

41

14

-


%

(үлесі)

74,5%

25,5%


2022-2023 оқу жылы

1

МАД-А

21

21

-

-

2

МАД-Ә

18

12

6

-


Барлығы

39

33

6

-


%

(үлесі)

84,6%

15,4%

-


3) үлгілікоқубағдарламасына қосымшағасәйкесбалалардың жасынескереотырып, тәрбиеленушілердің жетістіктерінмониторингілеунәтижелерінің болуыжәнеталдауы (қорытынды):

Балалардың біліктері мен дағдылары дамуының қорытынды бақылау нәтижелері:

Топтың атауы

Бала саны

І деңгей (төменгі)

ІІ деңгей

(орта)

ІІІ деңгей

(жоғары)

2020-2021 оқу жылы 

1

МАД-А

20

-

15

5

2

МАД-Ә

18

-

13

5

3

МАД-Б

16

-

9

7


Барлығы

54

-

37

17


%

(үлесі)

-

68,5%

31,5%

2021-2022 оқу жылы

1

МАД-А

21

-

15

6

2

МАД-Ә

17

-

11

6

3

МАД-Б

15

-

8

7


Барлығы

53

-

34

19


%

(үлесі)

-

64,1%

35,9%



8. Білім беру процесіне қатысушылардың және басқа респонденттердің сауалнамасы:

Ұсынылатынбілімберу қызметтеріне қанағаттанудеңгейінанықтаубойыншабілімберупроцесіне қатысушылардың сауалнамасының нәтижелерінталдау:




Мектеп алды даярлық сыныптарында білім алатын 36 тәрбиеленушінің 34 ата-анасы, яғни 94,4% ата-ана ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағаттану деңгейін анықтау үшін пайдаланылатын сауалнама сұрақтарына жауап берді. 

Жалпы алғанда орташа есеппен респонденттердің 97% көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған.

Сұрақтар

Сауалнамағақатысқаната-аналар саны 

толықкелісемін

келісемін

келіспеймін

толықкеліспеймін

%

%

%

%

1

Сіздіңбалаңызбалабақшағақуанабарады

33

67

33



2

Топтабаланыңоқуы мен өміріүшінқолайлы атмосфера бар 

34

32

56

9

3

3

Сіз топ тәрбиешілерініңқызметінеқанағаттанасыз

34

47

50


3

4

Сізмектепкедейінгіұйымныңбасқамамандарының (музыкалықжетекші, қазақ, орыстіліпедагогы, педагог-психолог, арнайы педагог) қызмететінеқанағаттанасыз

31

61

20

16

3

5

Мұғалімдер этика нормаларын, педагогикалықәдептілік пен балаларменқарым-қатынастағыәділеттіліктісақтайды

33

49

45

3

3

6

Сізбалаңыздыңдамуынбайқайсыз ба?

32

50

50



7

Мектепкедейінгіұйымныңоқытужәнетәрбиежұмысыбаланымектепкедайындауғаықпалетеді

33

42

58



8

Балалардыңтамақтануыталапқасайжәнемектепжасынадейінгібалаларүшінтеңдестірілген

32

34

41

13

12

9

Сізбалаңыздыңжетістіктері мен мінезқұлқытуралыақпараттандырусапасынақанағаттанасыз

32

44

50

3

3

10

Топ ата-аналарыменмектепкедейінгіұйыммамандары: медицина қызметкері, психолог, қазақнемесебасқатілмұғалімі, музыка жетекшісіжәне т. б. балаңыздыдамыту, тәрбиелеужәнеоқытумәселелеріндеконсультациялықкөмеккөрсетіледі.

34

23

68

6

3

11

Сізбалабақшажұмысынұйымдастыруғақуаныштысыз

34

44

56



12

12. Сізмектепкедейінгіұйымғаматериалдықкөмеккөрсетесізбе

34

12

47

26

15

13

13. Егерсізжауаптардыңкезкелгенінтүсіндіргіңізкелсенемесемектепкедейінгіұйымтуралытүсініктемеқосқыңызкелсенемесемектепкедейінгіұйымныңжұмысынжақсартубойыншаұсыныстарбергіңізкелсе, мынажердікөрсетіңіз. Егерсіздешағымдарболса, сізбілім беру саласындағысапанықамтамасызетуДепартаментінежүгінеаласызнемесеосындакөрсетіңіз.

33

33

55

9

3


Мектеп алды даярлық сыныптарымен жұмыс жүргізетін 2 педагог, яғни 100% педагог ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағаттану деңгейін анықтау үшін пайдаланылатын сауалнама сұрақтарына жауап берді. 

Жалпы алғанда орташа есеппен респонденттердің 100% көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған.


Сұрақтар

Сауалнамағақатысқанпедагогтер  саны

толықкелісемін

келісемін

келіспеймін

толықкеліспеймін

%

%

%

%

1

Мектепкедейінгіұйымныңжұмысыуақытталаптарынасәйкескеледі, инновация режиміндеөтеді

2


100



2

Педагогтергебілім беру процесінебелсендіқатысужәнебіліктілігінарттыруүшінжағдайларжасалған

2


100



3

Педагогтартиімдіәдістемеліккөмекалады

2

50

50



4

Мұғалімдерэмоционалды-психологиялықолдауалады

2

50

50



5

Оқыту мен тәрбиелеудіңсапалыпроцесінұйымдастыруүшінжағдайларжасалған

2

100




6

Педагогтердіңбіліктілігінарттырукурстарынануақтылыөтуіүшінжағдайларжасалған

2

100




7

ЕңбекжағдайларыҚазақстанРеспубликасыЕңбеккодексініңталаптарынасәйкескеледі

2

100




8

Әкімшіліктіңжұмысстилімұғалімдердіңөзін-өзідамытуынажәнеөзін-өзібекітуінеықпалетеді

2

50

50



9

Тәрбиеленушілер, ата-аналар, мұғалімдерарасындағыжанжалдардыңалдыналужәнешешубойыншатиімдіжұмысжүргізілуде

2

100




10

Оқу-материалдық база тәрбиеленушілердіңдамуынажағдайжасауғаықпалетеді

2

50

50



11

Ұжымдақолайлыморальдық-психологиялықахуал     бар

2

50

50



12

Тамақтанусапасыталапқасайжәнемектепжасынадейінгібалаларүшінтеңдестірілген

2

50

50



13

Әріптестермейірімдіжәнеәрқашанкөмектесугедайын

2


100



14

Сапалыоқытупроцесінжүргізуүшіноқу-әдістемелікжәнетехникалыққұралдарбазасықұрылды

2


100



15

Әрмұғалімніңкәсібижәнешығармашылықөсуінежағдайжасалған

2

50

50



16

Мектепкедейінгіұйымәкімшілігіжұмыстапедагогтардыкөтермелеудіқолданады

2


100



17

Ата-аналар топ педагогтарыныңжұмысынақанағаттанады

2

50

50



18

Мектепкедейінгіұйымдаережебелгіленген-тексерушілеүшінақшажиналды

2



100


19

Егерсізжауаптардыңкез-келгенінтүсіндіргіңізкелсенемесемектепкедейінгіұйымтуралытүсініктемеқосқыңызкелсенемесеұсыныстарбергіңізкелсе, осындакөрсетіңіз. Егерсіздешағымдарболса, сізбілім беру саласындағысапанықамтамасызетуДепартаментінежүгінеаласызнемесеосындакөрсетіңіз.

2


100




9. Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары:

         

Өзін-өзі бағалау кезінде анықталған кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары: 

  1. Мектепалды сыныптарда қамтылған балалар саны соңғы үш жылмен салыстырған 54 оқушыдан 39 оқушыға, яғни  15 оқушыға кеміді. Нәтижесінде даярлық сынып саны 1 бірлікке кеміген. Оның ішінде орыс тілінде оқытылатын сыныптарға өтініштер  түспеуде. 

2021-2022 оқу жылында қазақ сыныптарындағы балалар саны бір сыныпта 20 баладан болса, орыс сыныбында 13 баланы құраған, яғни сынып  толымдылығы төмен болған.

2022-2023 оқу жылында орыс сыныптарында білім алуға  өтініш түспеген. Аталған жағдай, Тараз қаласында соңғы жылдары ашылған жекеменшік балабақшалар үлесінің артуынан туындап отыр. 

Мектеп аумағындағы ата-аналар балаларын мектептердегі мектепалды даярлық сыныптарға бермеудің басты себебі балаларын азанан – кешке дейінгі уақытта жекеменшік балабақшаларда болғандығын жөн санауда. 

Шешу жол: Мектептегі мектепалды сынып жұмысын насихаттау мақсатында роликтер, үгіт насихат парақшаларын әзірлеп ата-аналарға тарату. Мектепте ашық есік күнін өткізу, балабақшаларда мектеп күнін өткізіп, ата-аналармен кездесу өткізу. 


2.Мектепалды даярлық сыныптарда күнделік қағаз жүзінде жүргізілуде. 

Шешу жолы:Мектептегі 1-11 сыныптарға электрондық «күнделік» жүйесі енгізілген. Даярлық сыныптарды электрондық «күнделік» жүйесі енгізуге толық мүмкіндік бар. Аталған жағдай қазіргі таңда зерделеніп талқылануда. 

Даярлық сыныптарға электронды «күнделік» жүйесі оқу жылының басталып кетуіне байланысты оқу жылының ішінде, яғни 2022-2023 оқу жылының 4-ші тоқсанынан бастап  енгізу   мүмкіндіктері қарастырылуда. 

2023-2024 оқу жылынан бастап даярлық сыныптарға электронды «күнделік» жүйесін міндетті енгізу жоспарлануда.


3.Мектепалды сынып педагогі  Н.Құдайбергеноваға Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің 02.05.2017ж. №418 бұйрығына сәйкес «бірінші біліктілік санаты берілген, қайта растау мерзімі 2022 жыл. 

Н.Құдайбергенова 2022 жылы біліктілік санатын қайта растау үшін «педагог-сарапшы» біліктілік санаты бойынша Ұлттық біліктілік тестілеуден өту қажет болса, Н.Құдайбергенова тестілеуден өту кезінде «педагог-модератор» біліктілік санаты бойынша тестілеуге өтініш беріп, шекті деңгейдегі 41 баллды 13.04.2022 жылы жинаған (қосымша тіркелді). 

Тараз қалалық білім бөлімі жанындағы  аттесттау комиссиясы аталған педагогті «педагог-сарапшы» біліктілік санаты бойынша тестілеу қорытындысы болмағандықтан біліктілік санатын қайта растамаған. 

Н.Кудайбергенованың «бірінші» біліктілік санатының мерзімі өтуіне байланысты 01.09.2022 жылдан бастап біліктілік санаты тоқтатылды. 

Шешу жол:2022-2023 оқу жылының басынан бері аттестаттау комиссиясы құжаттарды қабылдамауына байланысты қазіргі таңда біліктілік санатын алуға мүмкіндік болмай тұр. 

2023 жылдың қаңтар айында аттестаттау комиссиясына Н.Құдайбергенова «педагог-модератор» біліктілік санатын алу үшін өтініш берді, құжаттары ұсынылды, аталған мәлесе қазіргі таңда комиссия қарауында (тест қорытындысы 14.04.2023 жылға дейін жарамды). 


10. Қорытындылар мен ұсыныстар:


  «Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімі №23 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ғимаратты – типтік, 1967 жыл салынған. Жалпы сыйымдылығы 960 орын.  Мектепте спорт зал, 120 орынға арналған мәжіліс залы, 60 орынға арналған асхана, спорт алаңшасы, медициналық кабинет қаралған. 

Мектеп алды сыныптарға мектеп ғимаратындағы 2 оқу кабинеті бөлінген. Кабинеттерде ойын алаңшалары қарастырылған. Кабинеттер қажетті құрал – жабдықтармен толық жабдықталған. Негізгілерін атап көрсетер болсақ, парталар, орындықтар, шкафтар, тақталар, стендтер, кілемдер мен проектор, экран, ноутбук, планшеттер.    

                Мектеп алды сыныптарда 2 педагог қызмет атқарады. Білімдері жоғары, 1-педагог бейіні бойынша. 

Мектепалды сыныптарда қамтылған балалар саны соңғы үш жылмен салыстырғанда 54 оқушыдан 39 оқушыға, яғни  15 оқушыға кеміді. Нәтижесінде даярлық сынып саны 1 бірлікке кеміді. 

2020-2021 оқу жылында жүргізілген мониторинг қорытындысы бойынша балалардың дамуы І-деңгейдегі (төмен) балалар көрсеткіші 72,2%-дан 0%-ға кеміді. ІІ-деңгейдегі (орта) балалар көрсеткіші 27,8%-дан 68,5%-ға артты. ІІІ-деңгейдегі (жоғары) балалар көрсеткіші 0%-дан 31,5%-ға артты. 

2021-2022 оқу жылында жүргілген мониторинг қорытындысы бойынша балалардың дамуы І-деңгейдегі (төмен) балалар көрсеткіші 74,5%-дан 0%-ға кеміді. ІІ-деңгейдегі (орта) балалар көрсеткіші 25,5%-дан 64,1%-ға артты. ІІІ-деңгейдегі (жоғары) балалар көрсеткіші 0%-дан 35,9%-ға артты. 

2021-2023 оқу жылында жүргілген мониторинг қорытындысы бойынша балалардың дамуы І-деңгейдегі (төмен) балалар көрсеткіші 97,8%, ІІ-деңгейдегі (орта) балалар көрсеткіші 5,2%, ІІІ-деңгейдегі (жоғары) балалар көрсеткіші 0% құрады.

Балалар жетістіктері:

-«Мен зерттеушімін» мектепке дейінгі жастағы балалар байқауының қалалық кезеңінде А.Ғаниқызы, Қ.Амангелді ІІІ жүлделі орынымен марапатталды (2022 ж). 

-«Абай оқулары» шығармашылық байқауында мәнерлеп оқу номинациясы бойынша А.Мейрам ІІ дәрежелі дипломмен марапатталды (2022).

Педагогтер жетістіктері: 

-Б.Кыйықтаева «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңа моделін іске асыру: мазмұнды жаңғырту» атты қалалық педагогикалық оқуларында І дәрежелі дипломмен марапатталды (2022 ж). 

-Б.Кыйықтаева «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңа моделін іске асыру: мазмұнды жаңғырту» атты облыстық педагогикалық оқуларында ІІ дәрежелі дипломмен марапатталды (2022 ж).

-«Мектепалды даярлық сыныбында жаңаша әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану жолдары» тақырыбында өткен қалалық семинар-практикумда Б.Кыйықтаеваның іс-тәжірибесі таратылды (2022 ж).

Б.Кыйықтаеваның «Мектеп жасына дейінгі балалардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру» тақырыбындағы мақаласы «Ұлы дала - Ұстазы» халықаралық ғылыми-әдістемелік жинағында жарияланды (№12 (44) 2022). 



Комиссия төрағасы 


__________________    С.Есеев 

Комиссия мүшелері:

__________________  С.Жанабаева


__________________ А.Джакипова


__________________ Г.Курдюкова 


__________________ Ж.Есеналиева


__________________ З.Кадырова 


__________________ С.Алиев 

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Jedbxd
5 Наурыз 2024 14:24
atorvastatin 80mg cheap <a href="https://lipiws.top/">lipitor 20mg uk</a> atorvastatin over the counter